- Ogólnopolskie Forum Motocykli DKW Auto Union -
Witajcie , mam problem moze Wy mi pomozecie . Chodzi o to że w ścigaczu pali mi się caly czas kontrolka wtrysku , wczoraj jeszcze chodził normalnie , co moze być przyczyna? Przy próbie odpalenia rozrusznik chodzi , silnik nie zaskakuje , ew raz strzeli. Motocykl własciwie tylko stoi i czasami go odpale , od października kiedy był kupiony i odbudowany po wywrotce poprzedniego właściciela jechałem właściwie tylko raz....na przegląd.
PS> dzień wcześniej był rozładowany akumulator (nowy kupiony w październiku) i po naładowaniu raz odpalił a dziś już nie chce , wydaje mi się że rozładowany akumulator spowodował że pojawił się ten błąd
Offline
Cześć
Miałem podobny problem ( Bonneville 2015), - bateria. Najprościej, dobre kable rozruchowe, druga bateria i powinien odpalić od strzała
Jeżeli strzela w wydech, nie odpala, a Ty tylko palisz - gasisz - nie jeździsz - mogło trafić świece - wymień (nie czyść)
Aby skasować błąd musisz znaleźć wtyczkę diagnostyczną OBD (trapez ok 30-15-40mm na chyba 16 pinów). Błąd skasujesz każdym uniwersalnym skanerem do diagnostyki samochodów. Odpięcie masy na dobę raczej tu nie pomoże
pzdr Piotrek
Offline
Ok, dzięki, za radę, faktycznie był to akumulator, po podładowaniu odpalił od razu i kontrolka się wyłączyła
Offline
Na chuj Ci ścigacz?
Na starocia nie idzie wyrwać dupy to na szlifierkę próbujesz? 😂😂😂
Offline
Ozzy napisał:
Na chuj Ci ścigacz?
Na starocia nie idzie wyrwać dupy to na szlifierkę próbujesz? 😂😂😂
To strasznie brzydki motor jest , pewnie na wiosnę go sprzedam
Kumpel mi go wcisnął, to Triumph Speed Four 2005 r. / 600 ccm, 100 KM
Kumpla znajomego troche poniosła fantazja , pojechał na tylnym rozwalił tył i przewrócił się na bok i leciał po asfalcie , tył rozwalony , pokrywa alternatora zdarta na wylot i rozwalony alternator. pourywane podnóżki, tłumik , osłona łańcucha, olej wylał sie na ulicę itp. Stał ten motor w warsztacie pół roku , naprawę wyliczyli dosyć drogo i właściciel stwierdzil ze nie opłaca się go robic , kumpel zapytał ile za niego chce, chciał za niego ...ok 1800 zł ...więc się zlitowałem i jeszcze tego samego dnia go zabrałem.
Tak to wygladało po umyciu K2 Akra i myjką bo był zaniedbany i brudny ( tłumik już naprawiony )
Koszt naprawy alternatora i zakup części, oleju, akumulatora , wyniosły mnie 900 zł . Po 7 dniach od zakupu motocykl był już na chodzie .
Nie mogłem nigdzie znaleźc lewego boku (OLX, allegro, ebay.de , ebay.uk ) więc naprawiłem go matą szklaną, żywica i szpachlówką. Oczywiście jak skończyłem to pojawił się taki element na Allegro....
Ktoś mu kiedyś niektóre elementy popaprał sprayem na czarny mat , wiec zmatowiłem je i pomalowałem akrylem, naklejki pod lakier i 3 warstwy Glasuritu + polerka .Zwróćcie uwage na ramkę do rejestracji, kupiłem malowaną na czarno i zrobiłem w Glasuricie, a pod lakierem jest malutki napis TRIUMPH
Wcześniej raczej nie był rozbity , ale ktoś już kiedyś go robił wg. własnego widzi mi sie, bo ma ładnie uszyte siedzenie ze skóry i karbonowy tłumik.
Offline
" Najlepszy" triumph to bielizna .
Piszę w cydzysłowie, bo to najlepsze dla tej nazwy określenie.
I jest to tylko sieciówka.
Offline
Udało się trochę poprawić wygląd Triumpha . Dokupiłem boczki i "pług" montowane w innych egzemplarzach tego modelu (pewnie wyp. dodatkowego)
Kolor dobrany wg. innych elementów i na to trzy warstwy klaru T4W C91 Mirror Effect HS + polerka
Offline
Specyficzny, podobnie jak Ducati czy Guzzi. Im człowiek starszy, tym większego dystansu chyba nabiera... Kiedyś bym nie popatrzył w tą stronę a dziś mam 3ci egzemplarz Triumpha. Jeżdzi jak wszystko inne.
Offline
DKW-spec
Ja tam zdecydowanie wole Twoje Enesiaki ....
Offline