matidkw - 2020-01-05 13:35:27 |
Witajcie , mam problem moze Wy mi pomozecie . Chodzi o to że w ścigaczu pali mi się caly czas kontrolka wtrysku , wczoraj jeszcze chodził normalnie , co moze być przyczyna? Przy próbie odpalenia rozrusznik chodzi , silnik nie zaskakuje , ew raz strzeli. Motocykl własciwie tylko stoi i czasami go odpale , od października kiedy był kupiony i odbudowany po wywrotce poprzedniego właściciela jechałem właściwie tylko raz....na przegląd. :[
PS> dzień wcześniej był rozładowany akumulator (nowy kupiony w październiku) i po naładowaniu raz odpalił a dziś już nie chce , wydaje mi się że rozładowany akumulator spowodował że pojawił się ten błąd
|
buba1340 - 2020-01-05 15:22:52 |
Cześć
Miałem podobny problem ( Bonneville 2015), - bateria. Najprościej, dobre kable rozruchowe, druga bateria i powinien odpalić od strzała
Jeżeli strzela w wydech, nie odpala, a Ty tylko palisz - gasisz - nie jeździsz - mogło trafić świece - wymień (nie czyść)
Aby skasować błąd musisz znaleźć wtyczkę diagnostyczną OBD (trapez ok 30-15-40mm na chyba 16 pinów). Błąd skasujesz każdym uniwersalnym skanerem do diagnostyki samochodów. Odpięcie masy na dobę raczej tu nie pomoże
pzdr Piotrek
|
matidkw - 2020-01-05 18:08:33 |
Ok, dzięki, za radę, faktycznie był to akumulator, po podładowaniu odpalił od razu :) i kontrolka się wyłączyła
|
Ozzy - 2020-01-05 18:19:01 |
Na chuj Ci ścigacz? Na starocia nie idzie wyrwać dupy to na szlifierkę próbujesz? 😂😂😂
|
matidkw - 2020-01-05 21:20:26 |
Ozzy napisał:Na chuj Ci ścigacz? Na starocia nie idzie wyrwać dupy to na szlifierkę próbujesz? 😂😂😂
To strasznie brzydki motor jest :( , pewnie na wiosnę go sprzedam Kumpel mi go wcisnął, to Triumph Speed Four 2005 r. / 600 ccm, 100 KM Kumpla znajomego troche poniosła fantazja , pojechał na tylnym rozwalił tył i przewrócił się na bok i leciał po asfalcie , tył rozwalony , pokrywa alternatora zdarta na wylot i rozwalony alternator. pourywane podnóżki, tłumik , osłona łańcucha, olej wylał sie na ulicę itp. Stał ten motor w warsztacie pół roku , naprawę wyliczyli dosyć drogo i właściciel stwierdzil ze nie opłaca się go robic , kumpel zapytał ile za niego chce, chciał za niego ...ok 1800 zł :D ...więc się zlitowałem i jeszcze tego samego dnia go zabrałem.
Tak to wygladało po umyciu K2 Akra i myjką bo był zaniedbany i brudny ( tłumik już naprawiony )
Koszt naprawy alternatora i zakup części, oleju, akumulatora , wyniosły mnie 900 zł . Po 7 dniach od zakupu motocykl był już na chodzie . Nie mogłem nigdzie znaleźc lewego boku (OLX, allegro, ebay.de , ebay.uk ) więc naprawiłem go matą szklaną, żywica i szpachlówką. Oczywiście jak skończyłem to pojawił się taki element na Allegro.... :cry:
Ktoś mu kiedyś niektóre elementy popaprał sprayem na czarny mat , wiec zmatowiłem je i pomalowałem akrylem, naklejki pod lakier i 3 warstwy Glasuritu + polerka .Zwróćcie uwage na ramkę do rejestracji, kupiłem malowaną na czarno i zrobiłem w Glasuricie, a pod lakierem jest malutki napis TRIUMPH :D
Wcześniej raczej nie był rozbity , ale ktoś już kiedyś go robił wg. własnego widzi mi sie, bo ma ładnie uszyte siedzenie ze skóry i karbonowy tłumik.
|
Remik - 2020-01-05 21:52:11 |
" Najlepszy" triumph to bielizna . Piszę w cydzysłowie, bo to najlepsze dla tej nazwy określenie. I jest to tylko sieciówka.
|
matidkw - 2021-03-17 22:46:47 |
Udało się trochę poprawić wygląd Triumpha . Dokupiłem boczki i "pług" montowane w innych egzemplarzach tego modelu (pewnie wyp. dodatkowego)
Kolor dobrany wg. innych elementów i na to trzy warstwy klaru T4W C91 Mirror Effect HS + polerka
|
oldtimer - 2021-03-18 21:15:32 |
Specyficzny, podobnie jak Ducati czy Guzzi. Im człowiek starszy, tym większego dystansu chyba nabiera... Kiedyś bym nie popatrzył w tą stronę a dziś mam 3ci egzemplarz Triumpha. Jeżdzi jak wszystko inne.
|
Bierrocker - 2021-03-19 21:15:44 |
Ja tam zdecydowanie wole Twoje Enesiaki :)....
|