- Ogólnopolskie Forum Motocykli DKW Auto Union -
thefex napisał:
tHD w wersji enduro z lat '80 (moja morda w tle)
To jeestl H-D MT 350 z silnikiem Rotax o poj. 350 ccm
Typ: Military enduro/dual-sport
Pojemność silnika: 350 ccm Rotax
Lata produkcji: 1994 – 97
Rodzaj napędu: Łańcuch
Moc: 29 KM
Koła: przód 21", tył 18",
Tarcze hamulcowe: przód / tył,
Przyśpieszenie 0 - 100 km: 4,205 km/s
Ciężar: 160kg.
Wersja pustynna
Wersja kontynentalna
Poniżej motocykl mojego kolegi z Jarosławia, który mieszka w Anglii ale motocykl trzyma w Polsce na angielskich tablicach.
Offline
Te SHL-ki koles masowo robi chyba na sprzedaz bo regularnie pojawiaja sie w allegro z kosmicznymi opisami przez kogo byly wykonywane remonty poszczegolnych elementow. Cena tez kosmiczna. Czarna po retuszu jeszcze by uszla ale czerwona nie wiele ma wspolnego z oryginalna SHL.
Offline
matidkw napisał:
Klemens, pierwsze jest NSU 600 ??? To chyba ma zły trapez i przednie koło, może to jest 501 OSL ??
Oj rebiata.
Co do tego NSU to może się wypowiem.
To składak. Nadwozie jest od wersji WH. Silnik to 351 OS/OSL niestety jest od wersji przed 1937 rokiem ponieważ ma żeliwną odkrytą głowicę. Nie będzie pasował do tego zestawu ponieważ rama ma pełną osłonę łańcucha która przesuwa napęd i łańcuch napędowy nie będzie w osi zębatki tylnej. Wydechy to repliki chyba od Hartmana. Kiera i klamki nie od kompletu. Klamki chyba od BMW albo i od M72. Lampa przednia to jakiś Noris też nie od kompletu. Narzędziówki także wydumka. Sygnał nie ten co trzeba i nie tu co trzeba. Ten motor już zrobił parę tysięcy kilometrów po bazarach tyle, że nie na kołach a na pace busa.
Inne motory trafnie określone. BMW R12 i D-Rad.
W kwestii kalosza powiem tak: kaloszem nazywane są wszystkie wersje NSU T i TS które mają silnik w kształcie kalosza o taki:
Offline
Dekawkowiec gaduła
TaTy, człowiek się całe życie uczy dzieki za ceną iformację też tak kombinowałem z nazwą od kształtu silnika
Nie znam się za bardzo na NSU ale twoja lekcja się przydała i wszystko jasne
Ostatnio edytowany przez Klemens Forel (2011-03-16 23:30:07)
Offline
Co do głębokich błotników w BMW R 12 to zrezygnowano z nich podczas wojny, dokładnie nie wiem w którym roku. Powód był prosty - zapychały się błotem. Podobna sytuacja była z BMW R 75. W nim też zmieniono błotniki, dolne szklanki zawieszenia zastąpiono harmonijkami, a filtr powietrza wywalono na zbiornik.
Offline