- DKW Auto Union Forum http://www.dkw.pun.pl/index.php - Zloty, imprezy, wystawy http://www.dkw.pun.pl/viewforum.php?id=4 - Moto-bazar Warszawa - 13.03.2011 - fotorelacja http://www.dkw.pun.pl/viewtopic.php?id=712 |
thefex - 2011-03-14 12:07:02 |
hej |
Klemens Forel - 2011-03-14 15:57:14 |
Kurde te NSU 600 było znów do kupienia ?Przeciez ten facet pogonił go na allegro??????????????????!!!!! |
Komar - 2011-03-14 16:07:13 |
No.. brata bym sprzedał za to NSU albo BMW |
matidkw - 2011-03-14 16:59:01 |
Klemens, pierwsze jest NSU 600 ??? To chyba ma zły trapez i przednie koło, może to jest 501 OSL ?? |
Klemens Forel - 2011-03-14 22:15:40 |
Tamto BMW to R12 z tym typem błotnika to chyba okolo 38rocznika a może sie myle z tym rokiem ale raczej tak.Natomiast te NSU nawet na podstodolniakach rzuciłem .To 600 chłop miał do niego jeszcze na pace dodatkowy silnik papiery brakowało tylko dekla sprzegła:D i tylko 12tys chciał(na podstodolniakach mi sie walnęło że 20 ale kumpel mnie poprawił na 12) SZOK!!!!!!!!!!!! Ja zachorowałem dosłownie na tego podstodolnika trudno kiedyś i tak sobie kupiue 600 ona ma coś w sobie at tej nawet bym nie restaurował poznałem ją po numeraach na błotniku! |
thefex - 2011-03-15 00:26:29 |
widze ze temat ucieszyl oko :) |
matidkw - 2011-03-15 11:01:02 |
""Nesiak" to "kalosz" " czy ktoś prócz Klemensa rozumie o co chodzi w tej wypowiedzi? "Kalosz" z tego co wiem mówi się na NSU TS (bo chyba trudniej wypowiedzieć dwie litery, tak samo jak trudniej jest powiedzieć R 35 i się mówi "osiołek"):p Mi się zawsze wydawało że NSU 601 OSL można najszybciej poznać po tym, że ma duży aluminiowy bęben z przodu. |
Klemens Forel - 2011-03-15 12:58:34 |
W takim razie jeżeli jesteś pewny że to TS sześćsetka to zweryfikuje swoją wiedzę i się nie spieram bo byłem przekonany że to 601 OSL z pierwszych lat produkcji.. :) |
matidkw - 2011-03-15 14:34:23 |
Dla mnie to jest 501 OSL, lub 601 OSL ze zmienionym przednim kołem a nie TS, pisałem tylko że "kalosz" to się mówi chyba na TS |
dkw_sb350 - 2011-03-15 15:37:02 |
Co do rozumienia terminu "kalosz" + NSU, to ja go już znałem, gdy większość forumowiczów na stojąco wchodziła pod szafę albo nawet nie była w planach :D |
Klemens Forel - 2011-03-15 15:54:32 |
Na zdjęciu tak staro jak Twoja masdzyna nie wyglądasz:) |
dkw_sb350 - 2011-03-15 16:32:27 |
Dzięki Klemens za komplement :D |
Klemens Forel - 2011-03-16 01:13:19 |
Widzisz Mati obaj sie walneliśmy bo to nie jest 600 ;( to jest NSU 351 OS.Bj.02.1940..WH. Szkoda a taka piękna:) |
matidkw - 2011-03-16 10:05:13 |
Czemu szkoda, przecież też ładny jest :) , OS dlatego bo to chyba wojskowa wersja, nie ma L bo L to od LUXUS skrót, z resztą na wojskową wersję wskazuje ten wlew na środku. Kiedyś na złomie znalazłem zbiornik do NSU 251 OS za 30 zł w ładnym stanie, był to OS dlatego bo miał inaczej spód zrobiony pod głowicę. |
thefex - 2011-03-16 11:16:39 |
tak jak obiecałem, wrzucam reszte zdjęć |
Ozzy - 2011-03-16 12:10:01 |
To jeestl H-D MT 350 z silnikiem Rotax o poj. 350 ccm
|
oldtimer - 2011-03-16 14:07:08 |
Te SHL-ki koles masowo robi chyba na sprzedaz bo regularnie pojawiaja sie w allegro z kosmicznymi opisami przez kogo byly wykonywane remonty poszczegolnych elementow. Cena tez kosmiczna. Czarna po retuszu jeszcze by uszla ale czerwona nie wiele ma wspolnego z oryginalna SHL. |
TaTy - 2011-03-16 21:08:19 |
Oj rebiata. |
Klemens Forel - 2011-03-16 23:29:05 |
TaTy, człowiek się całe życie uczy dzieki za ceną iformację też tak kombinowałem z nazwą od kształtu silnika :) |
wawafreda - 2012-10-24 12:18:42 |
Co do głębokich błotników w BMW R 12 to zrezygnowano z nich podczas wojny, dokładnie nie wiem w którym roku. Powód był prosty - zapychały się błotem. Podobna sytuacja była z BMW R 75. W nim też zmieniono błotniki, dolne szklanki zawieszenia zastąpiono harmonijkami, a filtr powietrza wywalono na zbiornik. |