- Ogólnopolskie Forum Motocykli DKW Auto Union -
Czy to takie chodziły w SB 500 i 350? Bo wygląda jak w katalogu części.
http://allegro.pl/nowy-przelacznik-swia … 48105.html
Offline
Dalej KATALOG, jak widać na zdjęciach jest to SB 200 A i SB 500 oba w wersji na rok 1936 , bo jest długi bak bez gum bocznych które weszły w 1937 roku . Właściwie wydaje mi się że przełączniki z obu zdjęć mogłyby być w egzemplarzach SB od 1936 aż do roku 1938 (SB 500 do 1939), czyli zważając na to że masz SB 350 w długim baku możesz mieć obojętnie który z tych dwóch przełączników .
Możliwe że w latach 1936-39 były jeszcze inne typy tych przełączników , ale wątpię, może ewentualnie jeden dodatkowo .
PS.
Tak jak już kiedyś wspominał Paweł (dkwsb350) modele nie były zmieniane w grudniu/styczniu, tylko różnie, dlatego np. Bierrocker ma SB 350 z 1937 roku wyglądające jak model z 1936 roku
Offline
Ok, były takie i takie, ale mam pytanie, czy taki przełącznik jak widać na zdjeciach był stosowany po wojnie, bo czasem widzę ich wysyp na aukcjach po 80-120 zł, a także symbol IKA kojarzę raczej z powojennym motocyklem AVO
Offline
Te za 80-120 sa od jawy. Przycisk do sygnału ma taki okrag i napis PAL . DKW-owski ma guzik gładki. Taki jak na pierwszym zdjęciu z SB 200 mam w NZ 250 z 1938 roku.
Ostatnio edytowany przez Remik (2016-01-02 10:58:12)
Offline
Dzięki Mati! Faktycznie, na tej stronie z której wrzuciłeś zdjęcia jest i SB 350 z 1937 i ma też taki przełącznik jak SB 200A. Kurde, mogłem o niego wczoraj powalczyć... Chyba, że ten "okrągły" z allegro też się nada, ale nie mamy pewności czy to DKW czy jak kolega Piter sugeruje - coś powojennego?
Ostatnio edytowany przez endrju (2016-01-02 11:04:49)
Offline
Czy przełącznik ze zdjęć które wkleiłem jest taki sam jak przedwojenny i różni się tylko sygnaturą producenta pod spodem, czy też jest jeszcze jakaś różnica, i od razu mam pytanie i sugestię by stworzyć dział z osprzętem i wkleić dokładne fotki tego elementu do wielu modeli
Offline