- Ogólnopolskie Forum Motocykli DKW Auto Union -
Cześć Wszystkim
Ostatnimi czaszy zakupiłem niekompletną DKW jak się okazało po numerach ramy Block 200/250 a silnika Block 300/350.
https://goo.gl/photos/aok2VUjJUTfBvGPd6
W związku z tym czas się przedstawić. Mam na imię Krzysiek. Orbituje pomiędzy Wrocławiem i Lwówkiem Ślaskim.
Jestem uzależniony od przywracania do życia, starych złomów, wyremontowałem K-750 kończę Iża-49.
Potrzebuje waszej fachowej oceny mojego nabytku i pewnych rzeczy które dostałem gratis.
Z tego co widzę to:
- w silniku brakuje tłoka i jest ładna ryska na gładzi, szlif jest zrobiony na 75mm średnicy
- siedzenie nieoryginalne
- zębatka tylna nieoryginalna
- heh i ałć - brak kierownicy i osprzętu,
- prądnica z przerywaczem chyba powojenna
pozdrawiam i liczę na pomoc oraz dobre rady
Krzysiek
Offline
DKW-spec
Witaj!
Ladny motocykl z tego bedzie. Na pewno zaraz, ktos z wiedza w Blockach tu sie wypowie.
Pozdrawiam
Maciej
Offline
Witaj Krzysztofie. Masz ładny zestaw "wesołych" części, ale rokujących na złożenie z nich Blocka 300
Po pierwsze nie łączymy pojęć "silnik Block 300" i "silnik Block 350", bo to dwie różne bajki Po drugie (o ile pamiętam) nie było pojazdu "Block 250"
Na prawym karterze za cylindrem masz wybitą średnicę cylindra "74" i to jest informacja, że masz do czynienia z Blockiem 300. Od razu Ci piszę, że musisz być dzielny, bo będziesz miał duże trudności ze zdobyciem blaszanej kierownicy i tłumików do tego modelu. Powodzenia
Offline
Witam
Właśnie wiem czek mnie duuużo szukania.
To co znalazłem jest w zaporowych cenach.
Szkoda, że nikt nie produkuje replik tych elementów.
Czy ktoś może ma dostęp do katalogów części, instrukcji obsługi do tego modelu?
pozdr
Krzysiek
Offline
DKW-spec
Trzeba samemu probowac cos dorobic. Wazne zeby wzor byl dostepny...
Offline