- Ogólnopolskie Forum Motocykli DKW Auto Union -
http://allegro.pl/dkw-sb-500-i3874411267.html Panowie jest okazja. Często się nie zdarza.
Ostatnio edytowany przez Bodek (2014-01-11 18:42:48)
Offline
14500 zakup, wyrobienie papierów 1000zł, malowanie, tapicer, kilka braków na pewno nie mniej niż 3000 - 4000zł, Czyli mamy 20 tys + robota.
Satysfakcja z samodzielnie poskładanego sprzętu - bezcenna
W ostatnim roku pojawiły się dwie na allegro jedna za 21 druga za 22 tys. Czyli to samo a bez roboty. Ja kupiłem moją w podobnym stanie - blacharka, malowanie, złożenie bez silnika pochłonęło już pond 200 h
Ja bym brał jak bym nie miał swoich puzzli
Offline
Bart napisał:
...wyrobienie papierów 1000zł
Gdzie Wy ludzie wyrabiacie te papiery, że tyle Was kosztują?
Z tego co wiem to kosztorys przedstawia się tak:
- rzeczoznawca 100 zł
- przegląd na zabytek 150 zł
- tablica i dowód 135 zł
_______________________
Suma = 385 zł
A gdzie pozostałem 615 zł?
Offline
Po co rzeczoznawca??? Samemu nie łaska zrobić białej karty? Ludzie... do rejestracji na żółte tablice niepotrzebny jest rzeczoznawca
Offline
Komar jako że w naszym kraju jest interpretacja prawa w nie wszystkich wydziałach komunikacji przeskoczysz tą opcje bez opinie rzeczoznawcy, no chyba że postraszy się sądem jak ja kiedyś zrobiłem przy rejestracji swojej Dykty.
Offline
Bart napisał:
14500 zakup, wyrobienie papierów 1000zł, malowanie, tapicer, kilka braków na pewno nie mniej niż 3000 - 4000zł, Czyli mamy 20 tys + robota.
Satysfakcja z samodzielnie poskładanego sprzętu - bezcenna
W ostatnim roku pojawiły się dwie na allegro jedna za 21 druga za 22 tys. Czyli to samo a bez roboty. Ja kupiłem moją w podobnym stanie - blacharka, malowanie, złożenie bez silnika pochłonęło już pond 200 h
Ja bym brał jak bym nie miał swoich puzzli
21 tys odrestaurowana czy kompletna i do remontu to była?
Twoje wyliczenia nie objęły galwanizacji i kapitalnego remontu silnika - czyli już kilka tys więcej:) + malowanie kolejny tysiąc. Ale to nieistotne, bo za tą cenę też warto.
Offline
615 trzeba doliczyć na późniejsze odstresowanie po zarejestrowaniu. Taki niestety kraj że czasami tak banalne sprawy to droga przez mękę.
Offline
Te sześć stów , to trzeba w samą puszke prądów włożyć . I może nie starczyć
Tak oglądam i widzę że w każdym podzespole są braki i dużo do pouzupełniania i naprawy. Biżuterii prawie brak a sami wiecie jaki z nią problem i z dostaniem i z ceną .
Silnik do całkowitej naprawy, nie wiadomo co ze skrzynią . Na wszystko trzeba duuuuużo czasu poświęcić .
W Niemczech za kompletną , całą , z dokumentami, do remontu trzeba dać ok 4000-4500 ojro , więc te 14500 to chyba nie jest aż taka okazja.
Mój serdeczny kolega w takim stanie kupił WLA. Na co dzień zajmuje sie regeneracją głowic i pomp wtryskowych do aut. Po doprowadzeniu Harleya do stanu jeżdzącego i to w cudzysłowie, bez lakieru, chromów i bajerów, stwierdził , że jakby ten czas co poświęcił na motocykl przeznaczył na pracę , to zarobiłby tyle , że kupiłby całego takiego wsiąść i jechać .
Offline
Remik napisał:
Te sześć stów , to trzeba w samą puszke prądów włożyć . I może nie starczyć Tak oglądam i widzę że w każdym podzespole są .
Coś słabo przejrzałeś ogłoszenie, puszka jest ale niekompletna, więc w razie "W" można współczesną elektronikę upchać do czasu zdobycie oryginalnych bebechów, które nie raz się trafiają na naszym allegrogo.
Offline